پیام تبریک رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به مناسبت آغاز سال تحصیلی

ارسال شده در تاریخ :

دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد بمناسبت آغاز سال تحصیلی، پیام تبریکی به شرح زیر صادر نمود .

 

خرد باید و دانش و راستی

اساتید، همکاران و دانشجویان عزیز:

 

مهرماه هرسال، نویدبخش رویش امید و تکاپو و تجدید بخش خاطراتی است که درراه فراگیری علم و دانش سپری می‌شود. این آغاز زیبا را به استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه بزرگ فردوسی مشهد تبریک می‌گویم.

با شروع مهر امسال، خانواده پرمهر دانشگاه فردوسی مشهد، هفتادمین مهر تحصیلی خود را آغاز کرد، مهری که یادآور هفت دهه افتخار، سربلندی و نام‌آوری برای این خانواده بزرگ و ایران است.

به دانشجویان نو ورود که با کوشش خویش، به جمع خانواده دانشگاه پرافتخار فردوسی مشهد پیوستند و از امروز بانام دانشجوی این دانشگاه شناخته می‌شوند، تبریک و خوش‌آمد می‌گویم.

اکنون رسالت شما در فراگیری دانش سنگین‌تر و انتظار جامعه از شما، بیش‌تر از پیش شده است. سال تحصیلی امسال که مقارن با ماه محرم و هفته دفاع مقدس است، یادآور درس ایثار و سرمشق ایستادگی درراه هدف است. پس برای موفقیت درراهی که گام نهاده‌اید، راسخ‌تر از پیش‌قدم بردارید و با تلاش و انگیزه، فردایی پر امید برای خود و ایران رقم زنید.

امسال تلاش خواهد شد تا مسیر پیشرفت و بالندگی دانشگاه در شرایط ویژه اقتصادی کشور و محدودیت‌های موجود، استمرار یابد و این مهم فقط با همفکری، همدلی و همراهی اعضای فرهیخته هیأت علمی، همکاران دلسوز و توانمند و دانشجویان کوشا و مستعد خانواده بزرگ دانشگاه فردوسی مشهد تحقق خواهد یافت.

مجدداً آغاز سال تحصیلی را به تمام تلاشگران عرصه علم و دانش تبریک گفته، آرزومندم این سال تحصیلی برای تمام دانشگاهیان ایران و به‌ویژه خانواده دانشگاه فردوسی مشهد با امید، انگیزه و پشتکار آغازشده باشد و این خانواده فرهیخته در مسیر خردورزی و کسب دانش و افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان، موفّق و سربلند باشد.

 دکتر محمد کافی

رئیس دانشگاه

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه