نمایشگاه گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد

ارسال شده در تاریخ :

آیین اختتامیه نمایشگاه گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری با حضور دکتر بهرامی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد، خانم موسوی، معاون توسعه و مدیریت انسانی استانداری و همچنین استادان، دانشجویان و پژوهشگران سازمان ها و نهادهای استان روز شنبه، 23 آذر ماه در سالن همایش نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.

دکتر ملک زاده، مدیر دفتر توسعه و انتقال فناوری و دبیر دبیرخانه هفته گرامیداشت پژوهش و فناوری استان در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت های کمیته های پنج گانه گفت: برگزاری این نمایشگاه بدون همکاری و مشارکت بین نهادها، سازمانها، دانشگاه ها و نهادهای اجرایی استان امکان پذیر نبوده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه نقطه تماس عرضه دستاوردهای پژوهشی و ارائه نیازها و تقاضاهای صنایع است، اظهار کرد: در نمایشگاه امسال تقاضاهایی از استانهای اصفهان و تهران داشتیم و این نشان دهنده محدود نبودن ارائه دستاوردهای پژوهشی به مرزهای استان است.

دبیر دبیرخانه هفته گرامیداشت پژوهش و فناوری استان، نمایشگاه را محل عرضه توانمندی پژوهشگران دانست و یادآور شد: بسیاری از قراردادها و تفاهم نامه ها ممکن است در روزهای بعد از نمایشگاه منعقد شود که این مهم نمایشگاه را عرصه برجسته ای برای شناسایی استعدادها و ظرفیت ها می سازد.

در ادامه خانم موسوی، معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری با بیان اینکه در این سالها شاهد جهش فناوری در شرکت های دانش بنیان بوده ایم، گفت: در ادامه راه نهضت پژوهشی که آغاز شده است همه سازمانها و نهادها باید مشارکت داشته باشند تا اهداف پیش بینی شده برنامه های توسعه محقق شود.

وی به مبادله تفاهم نامه های منعقده در نمایشگاه اشاره کرد و یادآور شد: دانش در کشور ما باید تجاری سازی شود تا بتوانیم در کنار آن به خلق ثروت ملی کمک کنیم.

گفتنی است غرفه دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان غرفه برتر انتخاب شد، همچنین در این مراسم از دکتر مهدی صالحی (هیات علمی محترم دانشکده علوم اداری واقتصاد) و دکتر ایمان الله بیگدلی (اعضای هیأت علمی دانشکده علوم تربیتی) در گروه علوم انسانی، دکتر محمدرضا حسین دخت (عضو هیأت علمی دانشکده علوم) و دکتر سهراب عفتی (عضوهیأت علمی دانشکده علوم ریاضی)، دکتر حامد کامل نیا (عضو هیأت علمی دانشکده معماری و شهرسازی) در گروه معماری و شهرسازی و دکتر سیدعبدالکریم سجادی (عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی) در گروه مهندسی تقدیر شد.

 

 

 

98092404.JPG

98092402.JPG

98092403.JPG

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه