نشست هیئت‌مدیره مجمع صنفی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه با رئیس دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

در این نشست که با حضور دکتر کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد و دکتر قریشی، دکتر وحیدی نیا، دکتر محمد زاده، دکتر پور افشاری، دکتر قدیری مقدم، دکتر تقوی و خانم دکتر بوزرجمهری در تاریخ 22 دی‌ماه 97 برگزار شد، اعضای هیئت‌مدیره مجمع ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و پیگیری‌های رئیس دانشگاه، مسائل و مشکلات بازنشستگان ازجمله عدم تائید وام 12 درصد برای بازنشستگان، پیگیری زمین‌های شاندیز و امکان عضویت بازنشستگان در شرکت تعاونی مسکن در شرف تأسیس بیان شد.

همچنین در این نشست در خصوص مسائل و مشکلات اعضای هیئت‌علمی شاغل ازجمله حق غذا و حق مأموریت‌ها و تفاوت بین دانشگاه با سایر دانشگاه‌ها بحث حذف فوق‌العاده ویژه از حقوق و مزایا مطرح گردید و دکتر کافی اظهار داشت: در این خصوص اقدام شده و با دکتر باقری قائم‌مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مکاتبه شده است.

در ادامه این نشست پیشنهاد گردید از نقاط قوت همکاران درزمینهٔ آموزشی و پژوهشی استفاده شود و ماهیت متفاوت دانشکده‌ها در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ گردد. همچنین در خصوص موکول نمودن حق‌التدریس یا پژوهانه به زمان فراغت از تحصیل دانشجو نیز صحبت گردید و بیان شد شکل‌ترمی سابق برای پرداخت پژوهانه مناسب‌تر است.

بحث سطح‌بندی دانشگاه، ارتقا و ترفیع و حضور نماینده مجمع صنفی اساتید در جلسات رفاهی دانشگاه فردوسی مشهد از دیگر موارد مطرح‌شده در این نشست بود.

 

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه