ملاقات رئیس اداره دانشجویان بین‌المللی دانشگاه فردوسی مشهد با رئیس اتاق تجارت و صنایع زنان افغانستان

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، در راستای گسترش همکاری‌های علمی دانشگاه فردوسی مشهد، خانم دکتر زینب مؤذن‌زاده رئیس اداره دانشجویان بین‌المللی این دانشگاه باخانم مریم جامی الحمدی رئیس اتاق تجارت و صنایع زنان افغانستان ملاقات و در خصوص همکاری‌های علمی این دانشگاه با دانشگاه‌های کشور افغانستان گفتگو کرد.

دکتر مؤذن‌زاده ضمن اشاره به ریشه‌های تاریخی و مشترکات فرهنگی ایران و افغانستان به پیشینه همکاری‌های دانشگاه فردوسی مشهد و تفاهم‌نامه‌های امضاشده، بر توسعه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با دانشگاه‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی افغانستان، تأکید نمود.

خانم جامی الاحمدی رئیس اتاق تجارت و صنایع زنان افغانستان نیز در این دیدار ضمن ابراز تشکر از حضور در دانشگاه فردوسی مشهد، به تشریح وضعیت افغانستان و فرصت‌های موجود در آن کشور در مقطع زمانی کنونی با توجه به اقبال دختران افغان به ادامه تحصیل در خارج از کشور به‌منظور دستیابی به موقعیت‌های بهتر اجتماعی پرداخت.

در پایان مقرر گردید ایشان نسبت به معرفی متقاضیان تحصیل در دانشگاه فردوسی مشهد به اداره دانشجویان بین‌المللی دانشگاه فردوسی مشهد اقدام نمایند تا فرصت تحصیل در این دانشگاه برای آن‌ها فراهم گردد.

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه