مراسم جشن پژوهش در دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد

ارسال شده در تاریخ :

​به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، مراسم جشن پژوهش همراه با تجلیل از پیشکسوتان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه با عنوان جشن یلدای مهربانی ظهر روز شنبه اول دی‌ماه 1397 با حضور هیئت‌رئیسه، اعضای هیئت‌علمی و همکاران و دانشجویان عضو ستاد برگزاری جشنواره در سالن شورای دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی برگزار شد

دکتر حسین کارشکی رئیس دانشکده علوم تربیت و روانشناسی ضمن خوشامدگویی به حاضران و تبریک برنامه‌های ارزشمندی که در هفته پژوهش در دانشکده برگزار شد. تقارن این جشن در اولین روز زمستان با عنوان یلدای مهربانی که مصادف شد با جلسه صمیمانه تقدیر همکاران عزیز تازه بازنشسته شده در دانشکده را به فال نیک گرفت و در خصوص همکاران بازنشسته شده و صفات بارز اخلاقی آن‌ها نکاتی رو مطرح نمود.

دکتر علی مشهدی معاون پژوهش و فناوری دانشکده نیز ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های هفته پژوهش (برگزاری 35 جلسه علمی و نشست و کارگاه) و تلاش‌های صورت گرفته‌شده در حوزه معاونت پژوهشی برای ارتقاء وضع موجود، از همکاران بازنشسته به نیکی یادکرده و برای آن‌ها آرزوی سلامتی و موفقیت نمودند.

غلامحسین نوعی مدیر دفتر ارتباط علمی دانشکده با جامعه و دبیر جشنواره پژوهش ضمن تشکر از همکاری بخش‌های مختلف دانشکده در برگزاری مطلوب برنامه‌های مصوب هفته پژوهش از همراهی مدیریت دانشکده و انجمن‌های علمی دانشجویی روان‌شناسی و انجمن شناختی برای کمک به برگزاری شایسته برنامه‌ها تشکر نمود.

لازم به ذکر است در این مراسم پس سخنرانی و بیان خاطرات پیشکسوتان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه از همکاران حوزه پژوهش، اعضای ستاد جشنواره و دانشجویان همکار و کارکنان خدمات دانشکده که در برگزاری مطلوب برنامه‌های جشنواره پژوهش در دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی تلاش داشتند، با اهدای لوح تقدیر و یادمان جشنواره پژوهش تقدیر شد.

ارسال‌کننده خبر: نوعی

pjtr972001

pjtr972002

pjtr972003

pjtr972004

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه