قابل توجه متقاضیان مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

به اطلاع متقاضیان محترم آزمون دکتری دانشگاه فردوسی مشهد می رساند با توجه به اعلام دانشکده های این دانشگاه و مدارکی که برای مصاحبه داوطلبان در تعدادی از رشته ها همچنین اعلام زمان مصاحبه  از سوی دانشکده های دانشگاه فردوسی مشهد اعلام شده است ، از متقاضیان محترم  درخواست می شود  مطالب این صفحه  را با دقت مطالعه نمایند.

 

به اطلاع متقاضیان گرامی دوره دکتری مهندسی شیمی در سال 98 می رساند برای مصاحبه مصاحبه آزمون دکتری سال 1398  این گروه  رعایت موارد زیر الزامی است .

لطفا اطلاعات خواسته شده در فایل های  لینک پیوست  را به طور دقیق و کامل پر نموده و در اولین فرصت به ایمیل مربوطه ارسال فرمایید.

لطفا به نکات زیر توجه فرمائید:

1- از هر گونه تغییر در قالب بندی فرم و محتوای خانه های غیر مربوط خودداری کنید.

2- فرض بر صحت است و ذکر هر گونه اطلاعات نادرست منجر به عدم پذیرش داوطلب خواهد گردید.

فایل اکسل (لطفاً فایل را از حالت zip خارج نموده، تکمیل نمایید. توجه : دکمه  Enable Content را در ابتدای ورود فشار دهید و حتماً دکمه تعهد موجود در انتهای صفحه اطلاعات ضروری را باید کلیک کنید.)

برای دریافت اطلاعات بیشتر و فایل اینجا را کلیک کنید

 

همچنین به اطلاع متقاضیان  مصاحبه آزمون دکتری دانشکده الهیات و معارف اسلامی می رساند برای آگاهی از زمان مصاحبه روی فایل زیر کلیک کنید

elahiyat98

 

قابل توجه دعوت شدگان به مصاحبه دکتری مشترک رشته ادبیات فرانسه دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه سوربن نوول پاریس

 به آگاهی می رساند بر اساس نظر دو دانشگاه، کلیه داوطلبین بایستی مدارک زیر را هرچه سریعتر و حداکثر تا روز 22 خرداد به ایمیل  farsian@um.ac.ir  ارسال نمایند ​و از رسید مدارک خود مطمئن گردند.

1.Projet de recherche

2.CV

3.Lettre de motivation

4.Copie de tous les diplomes obtenus

یادآوری می شود که روز پنج شنبه 30 خرداد 98 ساعت 16 برای مصاحبه تعیین شده است و متقاضیان باید نیم ساعت زودتر در محل دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی حضور به هم رسانند.

عدم ارسال مدارک یاد شده در زمان تعیین شده به معنای انصراف از شرکت در مصاحبه تلقی خواهد گردید.

 

داوطلبان پذیرش در دوره دکتری تخصصی گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه فردوسی مشهد

به اطلاع داوطلبان پذیرش در دوره دکتری تخصصی، که حد نصاب شرکت در مصاحبه علمی گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه فردوسی مشهد را کسب کرده‌اند می‌رساند:

بمنظور رفاه حال داوطلبان گرامی، امکان انجام مصاحبه بصورت مجازی (آنلاین) برای این داوطلبان فراهم شده است. لذا داوطلبانی که تمایل دارند بجای شرکت در مصاحبه حضوری، مصاحبه آنها بصورت مجازی (آنلاین) برگزار شود لازم است حداکثر تا تاریخ98/3/28  با ارسال یک ایمیل به نشانیs-paydar@um.ac.ir اعلام آمادگی کنند.

موضوع ایمیل ارسالی باید شامل عبارت "تقاضای مصاحبه مجازی دکتری98" باشد.

همچنین متن ایمیل ارسالی باید شامل: نام، نام خانوادگی، کد ملی و شماره تماس داوطلب باشد.

نکات مهم:

بدیهی است داوطلبانی که قصد شرکت در مصاحبه مجازی (آنلاین) را دارند، باید مانند سایر داوطلبان، کلیه مراحلی که در اطلاعیه‌های قبلی دانشگاه اعلام شده است (مراجعه به سامانه ثبت نام دکتری، آپلود مستندات و پرداخت هزینه‌ها)را بطور دقیق اجرا نمایند.

 لازم به ذکر است اینکه داوطلب بصورت حضوری در مصاحبه شرکت کند یا بصورت مجازی، تأثیری در امتیاز وی ندارد

 مصاحبه مجازی (آنلاین) از طریق یک سیستم تحت وب (نظیر یک تالار گفتگوی آنلاین) انجام می‌شود و داوطلب باید در زمان مقرر و با استفاده از نام کاربری/کلمه عبور خود، به این سیستم وارد شده و بصورت آنلاین، به گفتگو با اعضای حاضر در جلسه بپردازد. اطلاعات بیشتر شامل آدرس سیستم مورد نظر، زمان دقیق مصاحبه هر داوطلب و نام کاربری/کلمه عبور هر داوطلب، متعاقبا از طریق اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد.

 

اطلاعیه پذیرش دانشجو در دوره دکتری تخصصی سال تحصیلی 1399-1398 در دانشگاه فردوسی مشهد – کلیک کنید

 

 

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه