سخنرانی استاد دانشگاه استون انگلستان دردانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد

سخنرانی استاد دانشگاه استون انگلستان دردانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد دکتر علی امروزنژاد استاد دانشگاه استون انگلستان روز یکشنبه، 31 شهریور98 به دعوت دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد، به ارائه سخنرانی  با عنوان " Big Data Performance Management" در سالن اجتماعات دکتر بزرگ نیا پرداخت.

این سخنرانی با استقبال علاقمندان بسیاری از اساتید، دانشجویان دانشگاه، مدیران و کارشناسان شرکتها، سازمانهای دولتی و خصوصی فعال در کسب و کارهای مبتنی بر داده های کلان مواجه شد.

دکتر امروزنژاد دانش آموخته کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد می باشد که دکتری تخصصی خود را در زمینه تحلیل پوشش داده ها از دانشگاه Warwick) ) اخذ و در حال حاضر استاد و رئیس گروه تحلیل تجارت Business Analytic)) دانشگاه استون انگلستان می باشد.

وی در سخنرانی خود به موارد ذیل تاکید نمود: استفاده بهینه از داده های کلان، در تصمیم گیری و مدیریت به مدیران دستگاههای اجرایی کمک فراوانی می کند. بدون شک داده های کلان یک منبع ارزشمند از نظر اقتصادی است که می تواند برای اشخاص، سازمانها و جامعه  موثر باشد. سازمانها  مرتبا در حال جمع آوری داده ها به صورتهای مختلف مانند جداول، متن، تصاویر و ویدئو ها  می باشند، که از منابع مختلف جمع آوری می شوند با تحلیل آنها می توانند خدمات بهتری در اختیار مشتریان قرار دهند. با در اختیار داشتن داده های کلان میتوان سازمانهای بزرگ را از ابعاد مختلف همزمان بررسی نمود.

98726

98725

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه