دیدار هیأت رئیسه دانشگاه فردوسی مشهد با تولیت آستان قدس رضوی

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد و اعضای هیات رئیسه این دانشگاه با حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی دیدار و در خصوص گسترش همکاری‌های علمی دانشگاهی گفتگو کردند.

در این دیدار محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این دانشگاه به عنوان قطب علمی شمال شرق کشور، با استقبال از پیشنهادهای تولیت آستان قدس رضوی جهت ارتقای سطح همکاری‌های مشترک میان آستان قدس رضوی و دانشگاه‌ها، آمادگی کامل این دانشگاه جهت همکاری‌های مشترک را اعلام کرد.

سپس اعضای هیات رئیسه دانشگاه هر کدام در مورد وظایف حوزه خود مطالبی ارائه کردند و آمادگی خود را برای همکاری بیشتر با آستان قدس رضوی اعلام نمودند.

حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی نیز در این دیدار با بیان اینکه آستان قدس رضوی آمادۀ گسترش همکاری‌های خود با مجامع علمی دانشگاهی به خصوص دانشگاه فردوسی مشهد است، عنوان کرد: معتقدیم اگر طرحی و کاری بخواهد ماندگار شود باید پشتوانه علمی داشته باشد و اگر تصمیم و اقدامی پیوست علمی نداشته‌ باشد، مقطعی و گذرا است.

وی افزود: ما از دانشگاه‌ها انتظار داریم تا با ارائه طرح‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف، آستان قدس را در ارائه خدمات هرچه بهتر و متناسب‌تر با شأن و کرامت زائرین حرم امام هشتم(ع) یاری رسانند و برای این منظور، دانشگاه فردوسی مشهد می‌تواند پل ارتباطی مناسبی میان آستان قدس و دانشگاهیان در داخل و خارج از کشور باشد.

astanghods9872

astanghods9874

astanghods9873

astanghods9876

astanghods9879

astanghods9875

astanghods9877

astanghods9878

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه