حضور گروه زراعت و اصلاح نباتات دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد در نخستین کنگره بین المللی تغذیه

ارسال شده در تاریخ :

گروه زراعت و اصلاح نباتات دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد در نخستین کنگره بین المللی تغذیه، از تحقیقات علوم پایه تا مداخلات بالینی که از 15 الی 17 شهریور ماه 1396 با همکاری سازمان بهداشت جهانی، یونسکو، یونیسف، فائو، انجمن بین المللی بیوشیمی و پزشکی مولکولی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، حضور فعالی داشت.


در این کنگره ، نمایندگانی از سازمان بهداشت جهانی، یونسکو و انجمن های بین المللی، میهمانانی از کشورهای مختلف و اعضای هیات علمی، پژوهشگران و متخصصان حوزه تغذیه حضور داشتند.


دکتر فرنوش فلاح پور در سخنرانی خود با عنوان "Organic Farming in Iran " به ذکر اهمیت کشاورزی ارگانیک در ایران، اثرات محصولات ارگانیک بر تغذیه و سلامت انسان و همچنین فعالیت¬ها و دستاوردهای گروه زراعت و اصلاح نباتات در پژوهش و تولید محصولات ارگانیک پرداخت.


به علاوه غرفه مزرعه ارگانیک این گروه مستقر در محل کنگره نیز مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.


پس از مراسم اختتامیه مسئولین دانشگاهی و کشوری از جمله معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، قائم مقام وزیر بهداشت در امور بین الملل، ریاست دانشگاه علوم پزشکی مشهد، معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مدیر گروه ایمونولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از غرفه مزرعه ارگانیک این گروه بازدید کردند.


.


.



کانال اخبار دانشگاه فردوسی مشهد


https://telegram.me/ferdowsium



آخرین اخبار