حضور عضو هیئت‌علمی دانشگاه فردوسی مشهد در کارگاه بین‌المللی تکنولوژیهای نوآورانه برای افزایش بهره‌وری آب کشاورزی در سریلانکا

ارسال شده در تاریخ :

دکتر حسین بانژاد عضو هیئت‌علمی گروه آموزشی علوم و مهندسی آب دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد در کارگاه بین‌المللی تکنولوژیهای نوآورانه برای افزایش بهره‌وری آب کشاورزی در سریلانکا نمایندگی از سوی سازمان ملی بهره‌وری ایران شرکت نمود.

 کارگاه بین‌المللی در فنّاوری‌های نوآورانه برای افزایش بهره‌وری آب کشاورزی که توسط وزارت کشاورزی سریلانکا و سازمان ملی بهره‌وری این کشور و تحت نظر سازمان بهره‌وری آسیایی با اهدافی همچون:

به اشتراک گذاشتن فن‌آوری‌ها و شیوه‌های مدیریت هوشمند آب کشاورزی و افزایش بهره‌وری آب کشاورزی و تشویق کشاورزی هوشمند؛ آموزش کاربرد فن‌آوری دیجیتال در مدیریت آب کشاورزی، توسعه برنامه‌های اجرایی به‌منظور ترویج، پذیرش و گسترش فناوری‌های مدیریت موفق آب به مرحله اجرا درمی‌آید.

 در این کارگاه نمایندگانی از کشور ایران، هند، فیلیپین، اندونزی، مالزی، ویتنام، چین، ژاپن، کامبوج، سریلانکا، نپال، بنگلادش و تایلند شرکت داشتند. از ایران نیز دکتر حسین بانژاد عضو هیئت‌علمی گروه آموزشی علوم و مهندسی آب دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد به‌اتفاق یک پژوهشگر دیگر ایرانی و با معرفی سارمان ملی بهره‌وری ایران در این کارگاه شرکت داشتند.

درحاشه این کارگاه شرکت‌کنندگان و نمایندگان کشورها همسو با اهداف برگزاری ضمن بازدید میدانی از روش‌های اجرایی و بحث و تبادل‌نظر پیرامون آن در ارتباط با اجرای روش‌های نوین در افزایش بهره‌وری در کشور متبوع خود را ارائه نمودند.

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه