حضور دانشگاه فردوسی مشهد در رکورد ثبت پارسا

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، رکورد ثبت پارسا (پایان‌نامه و رساله) در سامانه ملی ثبت پایان‌نامه‌، رساله و پیشنهاده در اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ شکسته شد که در این میان دانشگاه فردوسی مشهد یکی از دانشگاه هایی است که  با ۱۶۸ عنوان بیشترین تعداد پایان‌نامه و رساله را در این سامانه ثبت کرده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر اساس اعلام پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، در اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸، تعداد ۷۵۳۱ پارسا توسط دانشگاه‌ها و مؤسسات ثبت‌شده؛ از این تعداد ۶۸۶۷ پایان‌نامه در مقطع کارشناسی ارشد و ۶۶۴ رساله در مقطع دکتری است. پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران اعلام کرد: در اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸، تعداد ۷۵۳۱ پارسا توسط دانشگاه‌ها و مؤسسات ثبت‌شده؛ از این تعداد ۶۸۶۷ پایان‌نامه در مقطع کارشناسی ارشد و ۶۶۴ رساله در مقطع دکتری است که در این میان دانشگاه فردوسی مشهد یکی از دانشگاه هایی است که با ۱۶۸ عنوان بیشترین تعداد پایان‌نامه و رساله را در این سامانه ثبت کرده است.

نکته مثبت دیگری که در این ماه مشاهده می‌شود اختلاف خیلی کم بین ثبت پارسا توسط دانشجو با ۸۰۸۶ عنوان و ثبت پارسا توسط دانشگاه با ۷۵۳۱ عنوان است.

همچنین ۳۵۰۳ پیشنهاده (پروپوزال) کارشناسی ارشد و ۳۳۷ پیشنهاده دکتری در اردیبهشت‌ماه ۹۸ در این سامانه ثبت‌شده است.

گفتنی است تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری، ۳۷۸۷۰۹ پارسای داخل کشور، ۳۹۹ پارسای خارج از کشور و ۱۶۵۳۵۰ پیشنهاده (پروپوزال) در سامانه ملی ثبت پایان‌نامه‌، رساله و پیشنهاده به ثبت رسیده است.

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه