امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه علوم مالزی

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد در نشستی که در شامگاه پنجشنبه 23 خردادماه 98 در سالن کنفرانس مرکز رفاهی دانشگاه فردوسی مشهد با حضور دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه، دکتر رضا پیش‌قدم معاون آموزشی و دکتر احسان قبول مدیر همکاری‌های علمی و بین‌المللی و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه فردوسی مشهد همچنین خانم دکتر اسماء اسماعیل رئیس دانشگاه علوم مالزی و محفوظه عثمان مسئول بخش بین‌الملل این دانشگاه،  همکاری علمی و آموزشی دو دانشگاه بررسی شد.

در این نشست دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه با اشاره به توانمندی‌های دانشگاه فردوسی مشهد،  یکی از اهداف دانشگاه را بین‌المللی شدن آن معرفی کرد که تاکنون دانشگاه فردوسی مشهد با جذب بیشترین دانشجوی خارجی در زمره موفق‌ترین دانشگاه‌های ایران به شمار می‌آید.

وی با اشاره به وجود مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان دانشگاه فردوسی مشهد به اهمیت یادگیری زبان همدیگر برای درک و شناخت صحیح متقابل پرداخت و آمادگی این مرکز را برای ارائه همکاری‌های لازم برای دانشگاه علوم مالزی اعلام کرد.

در پایان این نشست پس از سخنان رئیس دانشگاه علوم مالزی تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه علوم مالزی به امضای روسای دو دانشگاه رسید.

لازم به ذکر است در روز جمعه 24 خردادماه 98، تور دانشگاه گردی به سرپرستی دکتر قندهاریون مسئول گروه برنامه‌ریزی و توسعه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه فردوسی مشهد به‌منظور  معرفی امکانات مختلف دانشگاه و دانشگاه سبز دانشگاه فردوسی مشهد انجام گردید  که با استقبال هیئت خارجی روبه‌رو شد.

در این تور، نقش زنان و همکاری‌های علمی دو دانشگاه بحث و بررسی شد. به‌منظور  معرفی امکانات مختلف دانشگاه و دانشگاه سبز دانشگاه فردوسی مشهد انجام گردید  که با استقبال هیئت خارجی روبه‌رو شد. در این تور، نقش زنان و همکاری‌های علمی دو دانشگاه بحث و بررسی شد. 

 843061

andaCopy.JPG

 

 

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه