برگزاری نشست دبیران مناطق 10 گانه و مدیران اداری و پشتیبانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

 نشست دبیران مناطق 10 گانه و مدیران اداری و پشتیبانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 9 کشور با حضور دکتر انصاری معاون اداری و مالی دانشگاه، دکتر ناصری مدیر امور اداری و پشتیبانی و ساقی مدیر کارگزینی و رفاه دانشگاه فردوسی مشهد، مجید باروت کوب زاده، رئیس امور مناطق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین دبیران مناطق 10 گانه و مدیران اداری و پشتیبانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 9 کشور در روز سه‌شنبه 22 آبان ماه 1397 در سالن شورای سازمان مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

دکتر انصاری معاون اداری و مالی دانشگاه ضمن خیرمقدم به میهمانان محترم ابراز امیدواری کرد، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توجه بیشتری به آیین‌نامه استخدامی اعضای غیر هیئت‌علمی دانشگاه داشته باشد تا مدیران محترم مناطق بتوانند آیین‌نامه جدید را با رویکرد بهتری اجرا کنند.

دکتر انصاری افزود: کارکنان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به‌عنوان قلب تپنده دستگاه‌ها هستند و کارکرد دستگاه‌ها خوب و عالی نیست مگر اینکه نیروی انسانی قوی و سرحال داشته باشد.

وی ادامه داد: کارکنان دارای جایگاه ارزشمندی هستند و لذا باید مواردی تصویب شود تا باعث کاهش تناقض در امور کارکنان غیر هیئت‌علمی دانشگاه‌ها بشود.

معاون اداری و مالی دانشگاه فردوسی مشهد اظهار نمود: جایگاه کارکنان در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تااندازه‌ای تبیین شده‌ است و در خصوص آیین‌نامه جدید به استخدامی اعضای غیر هیئت‌علمی دانشگاه‌ها اظهار د داشت: این آیین‌نامه شامل ده محور می‌باشد ازجمله ارزیابی عملکرد و رتبه‌بندی کارکنان، حقوق و مزایا و پاداش و ...

دکتر انصاری در پایان سخنان خود اظهار داشت: امیدواریم حضور شما مدیران و بررسی این آیین‌نامه ضمن شفاف‌سازی منجر به یک روش یکسان برای اجرا در کلیه دانشگاه‌های کشور شود.

سپس آقای مجید باروت کوب زاده، رئیس امور مناطق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تشکر از حضور میهمانان و دانشگاه فردوسی مشهد برای برگزاری این نشست اظهار داشت: دبیران مناطق سعی کنند ابهامات این آیین‌نامه را بررسی و مرتفع نمایند تا بتوانیم به یک روش یکسان برای اجرا در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور دست پیدا کنیم.

لازم به ذکر است این نشست در دو نوبت صبح و عصر در سالن شورای سازمان مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزاری است که دبیران مناطق 10 گانه و مدیران اداری و پشتیبانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 9 کشور آیین نامه جدید استخدامی اعضای غیر هیئت‌علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور را بررسی می‌نمایند.

841279

841280

841287

841281

841282

841283

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه