برگزاری بیستمین دوره مسابقات دانشجویی آمار در دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد بیستمین دوره مسابقات دانشجویی آمار در دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

دکتر محمدامینی دبیر کمیته علمی بیستمین مسابقه دانشجویی آمار کشور در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه در تکمیل این خبر افزود: در این مسابقه تعداد 39 نفر دانشجو در قالب 13 تیم به همراه یک نفر سرپرست از دانشگاه‌های فردوسی مشهد، تهران، شهید بهشتی، صنعتی اصفهان، علامه طباطبائی، سمنان، مازندران، زنجان، بیرجند، قم، نیشابور، کاشان و بجنورد باهدف ایجاد رقابت علمی سالم بین دانشجویان کارشناسی آمار دانشگاه‌های کشور در جهت تبادل فرهنگی و آموزشی و کشف دانشجویان مستعد شرکت دارند.

مسئولیت علمی این مسابقه به عهده کمیته علمی شامل پنج نفر از اعضاء هیئت‌علمی دانشگاه‌های کشور می‌باشد که هرسال یک‌بار و بااطلاع رسانی از طریق انجمن آمار ایران به تمام دانشگاه‌های مجری دوره کارشناسی آمار برگزار می‌گردد. این مسابقه در دو قسمت نظری و کاربردی در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌گردد.

 بیستمین دوره مسابقات دانشجویی آمار در روزهای 19 و 20 تیرماه 98 در دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود و نتایج  پس از تصحیح اوراق در قالب 3 نفر برتر انفرادی، 3 تیم برتر و یک تیم برتر کاربردی اعلام می‌گردد.

843172

843173

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه