برگزاری مسابقات والیبال کارکنان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، مسابقات والیبال کارکنان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه فردوسی مشهد از سری مسابقات دهمین جشنواره کارکنان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه فردوسی مشهد ​(گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران) با قهرمانی تیم مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه فردوسی مشهد به پایان رسید.

در این دوره از مسابقات 8 تیم از دانشکده‌ها و واحدهای: کشاورزی- علوم- منابع طبیعی- مهندسی- پیشکسوتان- مدیریت تربیت‌بدنی- موسسه چاپ و انتشارات و اداره حفاظت فیزیکی و انتظامات دانشگاه شرکت داشتند. پس از پایان دور مقدماتی مسابقات 4 تیم موسسه چاپ و انتشارات، حفاظت فیزیکی و انتظامات، دانشکده کشاورزی و مدیریت تربیت‌بدنی به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

در مرحله نیمه‌نهایی تیم‌های مدیریت تربیت‌بدنی و دانشکده کشاورزی با غلبه بر حریفان خود راهی فینال شدند و در دیدار پایانی تیم مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه با نتیجه 2 بر صفر دانشکده کشاورزی را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید تیم دانشکده کشاورزی به‌عنوان نایب‌قهرمانی دست‌یافت. در دیدار رده‌بندی نیز تیم موسسه چاپ و انتشارات از سد تیم حفاظت فیزیکی و انتظامات گذشت و عنوان سوم را به دست آورد. لوح قهرمانی و احکام ورزشکاران توسط ریاست محترم دانشکده کشاورزی، ریاست محترم دانشکده علوم ورزشی و مدیریت تربیت‌بدنی به قهرمانان اهداء شد.

841791

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه