برگزاری سومین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی سامفا

ارسال شده در تاریخ :

سومین  آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی سامفا در صبح و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه  15 شهرویر و جمعه 16 شهریور ماه 1397 برگزار می شود.

سومین دوره نام نویسی برای شرکت در آزمون سنجش استانداردهای مهارت‌های زبان فارسی (سامفا) از روز یکشنبه مورخ 14 مرداد ماه آغاز و روز یکشنبه 21 مرداد ماه پایان می پذیرد . لازم به تاکید است که نام نویسی منحصرا به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی:

www.sanjesh.org 

انجام خواهد پذیرفت.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه نام نویسی به صورت اینترنتی انجام می شود، داوطلبان لازم است با استفاده از کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن ها فعال است با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مذکور و پرداخت مبلغ 600000 (ششصد هزار ریال) به عنوان وجه نام نویسی برای هر آزمون (عمومی یا آکادمیک) اقدام و سپس نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری اقدام نمایند.

چنانچه داوطلبی متقاضی نام نویسی در هر 2 آزمون باشند لازم است مبلغ 60000 (ششصد هزار ریال دیگر) نیز از طریق همین طریق پرداخت و اطلاعات کارت اعتباری را دریافت دارد.

لازم به ذکر است  چهارمین آزمون سنجش استانداردهای مهارت های زبان فارسی در دی ماه 97 برگزار می گردد که اطلاعات تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال کننده خبر: شریعت پناه

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه