برگزاری دوره آموزشی فضای مجازی، فرصت‌ها و آسیب‌ها ویژه گزینش گران استان خراسان رضوی در دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

با تلاش هسته گزینش دانشگاه فردوسی مشهد، دوره آموزشی فضای مجازی، فرصت‌ها و آسیب‌ها ویژه گزینش گران استان خراسان رضوی در روز یکشنبه 29 مهرماه 1397 با حضور مسئولان گزینش ادارات استان در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

دکتر مهدی پارسا مدیر هسته گزینش دانشگاه فردوسی مشهد، ضمن خیرمقدم به حاضران، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را توانمندسازی کارشناسان گزینش در استان اعلام نمود و افزود: با توجه به هدف دانشگاه که فعالیت‌های علمی و پژوهشی می‌باشد هسته گزینش دانشگاه فردوسی مشهد آموزش کارشناسان را مدنظر قرار داده است و با همکاری دبیرخانه مرکزی گزینش، این دوره آموزشی را در ادامه برگزاری جلسات آموزشی قبلی برگزار می‌نماید.

مدیر هسته گزینش دانشگاه فردوسی مشهد به حجم کمی و کیفی فعالیت‌های انجام‌شده در هسته گزینش دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: مراحل گزینش بیش از 15 دانشگاه و موسسه آموزش عالی در سطح استان خراسان رضوی و خراسان شمالی توسط هسته گزینش دانشگاه فردوسی مشهد انجام می‌شود.

در ادامه این کارگاه آموزشی آموزش فضای مجازی، فرصت‌های استفاده بهینه از فضای مجاری همچنین آسیب‌های فضای مجازی برای حاضران تشریح شد.

لازم به ذکر است با تلاش هسته گزینش دانشگاه فردوسی مشهد در سال گذشته نیز، دوره آموزشی آگاهی‌های سیاسی و فرهنگی برگزار شد.

841106

841107

841108

841109

 

 

 

 

برای آگاهی از اخبار و رویدادهای دانشگاه فردوسی مشهد می توانید به پیام رسان های :

سروش:

http://Sapp.ir/fumsoroush

ایتا:

https://eitaa.com/ferdowsieum

مراجعه نمایید

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه