برگزاری جلسه معارفه و توجیهی دانشجویان پذیرفته جدید دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

جلسه معارفه و توجیهی دانشجویان پذیرفته جدید در دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد، با حضور رییس، معاون آموزشی و فرهنگی، معاون پژوهشی و مدیران گروه‌های آموزشی دانشکده علوم ریاضی و کارشناسان مدعو، در تالار دکتر بزرگ نیای این دانشکده برگزار شد.

دکتر سهیلی رئیس دانشکده علوم ریاضی ضمن خیرمقدم به دانشجویان جدید، درزمینهٔ فعالیت‌های دانشکده و رشته‌ها و افتخارات دانشکده علوم ریاضی را برای دانشجویان جدید ارائه نمود. سپس مدیران گروه‌های آموزشی به معرفی رشته‌های تحصیلی و واحدهای درسی پرداختند و رئیس آموزش، در خصوص فرایندهای آموزشی و قوانین مربوطه توضیحاتی را بیان کرد و در ادامه، کارشناس مرکز مشاوره و توانمندسازی دانشگاه، جهت آشنایی دانشجویان با این حوزه، به نحوه ارائه خدمات مشاوره‌ای، اطلاع‌رسانی نمودند.

 در حوزه تربیت‌بدنی و ورزش، کارشناس بخش تربیت‌بدنی امکانات و مجموعه‌های ورزشی را معرفی نمود و فرایند استفاده از کتابخانه و آشنایی دانشجویان با کتابخانه مرکزی، چگونگی استفاده از سیستم را در پورتال دانشجویان ارائه گردید.

 در این مراسم دانشجویان با قوانین و مقررات آموزشی، همچنین فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی دانشکده آشنا شدند. در ادامه آن، تشکل‌ها و انجمن‌های دانشکده به معرفی فعالیت‌های خود پرداختند.

در حاشیه برگزاری مراسم معارفه، نمایشگاهی توسط تشکل‌های دانشجویی برپا شد که مورد بازدید علاقه‌مندان قرار گرفت.

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه