برگزاری آئین دانش‌آموختگی دین‌پژوهان حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، بیستمین مراسم دانش‌آموختگی 107 نفر از دین‌پژوهان حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه فردوسی مشهد با حضور مسئولین دانشگاه و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ و خانواده‌های دانش‌آموختگان روز پنج‌شنبه 4 مهرماه ۱۳۹۸ در مسجد حضرت زهرا (س) پردیس دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادقی مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه فردوسی مشهد در این مراسم ضمن تقدیر از دین‌پژوهان اهداف حوزه را پرورش عناصر مستعد و علاقه‌مند به علوم اسلامی از میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها ذکر نمود و افزود: تلاش، می‌کنیم دانش‌آموختگان این مرکز در دو بعد علمی و معنوی پرورش پیدا کنند و در پایان سخنان خود توصیه‌هایی نیز به دانش‌آموختگان ارائه نمود.

سپس با حضور دکتر طاهری معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد و مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه از 107 نفر از دانش‌آموختگان حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه فردوسی مشهد تقدیر گردید.

دین‌پژوهان حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه فردوسی مشهد از بین دانشجویان نخبه علمی و فرهنگی دانشگاه‌ها می‌باشند که همزمان با تحصیل در دانشگاه در کنار رشته تحصیلی خود مدت دو روز آخر هفته را به کسب علوم و معارف قرآنی می‌پردازند.

843391

843396

843392

843393

843394

843395

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه