انتصاب معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد به‌عنوان رئیس شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و اجتماعی استان خراسان رضوی

ارسال شده در تاریخ :

دکتر طاهری معاون فرهنگی- اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد با صدور حکمی به‌عنوان رئیس شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و اجتماعی استان خراسان رضوی منصوب شد.

دکتر حمید رضا طاهری معاون فرهنگی- اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در حکمی که از سوی دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها صادر شد به‌عنوان رئیس شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی استان خراسان رضوی  منصوب شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، در حکم دکتر طاهری آمده است:

جناب آقای دکتر حمیدرضا طاهری

معاون محترم فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد

با سلام و احترام،

با استناد به ماده 4 «آیین نامه شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها» و نظر به سوابق علمی و مدیریتی حضرت عالی در حوزه فرهنگی و اجتماعی، به این وسیله به عنوان «رئیس شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی استان خراسان رضوی» به مدت دو سال منصوب می شوید.

امید است در پرتو توجه خاصه حضرت ولی عصر (عج) و همکاری دیگر اعضای محترم شورا در پیشبرد اهداف دانشگاه موفق باشید .

توفیق خدمت گذاری صادقانه و عالمانه را برای جناب عالی مسئلت دارم.

 غلامرضا غفاری

رئیس شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها

 

لازم به ذکر است دکتر طاهری با حکم رئیس دانشگاه فردوسی مشهد از سال 1396 سمت معاونت فرهنگی ، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد را عهده دار می باشد.

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه