انتصاب معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه فردوسی مشهد به‌عنوان دبیر برنامه‌وبودجه دانشگاه‌های منطقه 9 کشور

ارسال شده در تاریخ :

دکتر سعید کیوانفر معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه فردوسی مشهد با صدور حکمی به‌عنوان دبیر برنامه‌وبودجه دانشگاه‌های منطقه 9 کشور منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر سعید کیوانفر معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه فردوسی مشهد در حکمی که از سوی دکتر محمدتقی نظر پور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شد به‌عنوان دبیر برنامه‌وبودجه دانشگاه‌های منطقه 9 کشور منصوب شد.

در حکم دکتر کیوانفر آمده است:

سلام‌علیکم

احتراماً، نظر به‌مراتب شایستگی و تجارب ارزنده جناب‌عالی و با توجه به برگزاری انتخابات آن منطقه، به‌عنوان دبیر برنامه‌وبودجه منطقه 9، به مدت دو سال، منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با هماهنگی کامل دبیرخانه مناطق حوزه مأموریتی (دفتر برنامه، بودجه و تشکیلات) نسبت به تشکیل منظم جلسات، پیگیری مصوبات و انجام وظایف محوله بر اساس شرح وظایف مندرج در دستورالعمل و شیوه‌نامه مناطق، اقدام شایسته را مبذول فرمانید.

امید است با استعانت از خدای متعال و همکاری و همراهی مسئولان محترم دانشگاه‌های منطقه در کمک به تحقق اهداف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پیروز باشید

محمدتقی نظر پور

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تحقیقات و فناوری

 

لازم به ذکر است دکتر سعید کیوانفر عضو هیئت‌علمی گروه ریاضی محض دانشکده علوم دانشگاه با حکم رئیس دانشگاه فردوسی مشهد از سال 1396 سمت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه فردوسی مشهد را عهده‌دار می‌باشد.

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه