انتشار اسامی برگزیدگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم تحقیقات و فناوری اسامی برگزیدگان وزارت علوم در جشنواره ملی قرآن و عترت در بخش فناوری، هنری، ادبی و پژوهشی را منتشر کرد.

بر این اساس صفورا محمدی در رشته منبت از دانشگاه شاهد، هانیه سادات حجازی در رشته نقاشی از دانشگاه شاهد، سمیه زاد امیری در رشته نقاشی از دانشگاه هنر اسلامی تبریز، امیر مرزبان در رشته شعر از دانشگاه علامه طباطبایی، مصطفی توفیقی در رشته شعر از دانشگاه فردوسی مشهد، سید علیرضا نبوی در رشته داستان‌نویسی از دانشگاه امام صادق، محمدجواد فراهانی در رشته فیلم‌نامه‌نویسی از موسسه آموزش عالی محلات، رامین امیر اصلانی در رشته کانال مجازی از دانشگاه مراغه، حسین زارعی در رشته اپلیکیشن از دانشگاه هنر اسلامی تبریز، الهه بارونی نژاد از دانشگاه جهاد دانشگاهی خوزستان به‌عنوان نفرات برگزیده شناخته شدند. رتبه این افراد در مراسم افتتاحیه و در زمان دریافت جوایز اعلام می‌شود.

اسامی برگزیدگان این بخش‌ها در دانشگاه‌های وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه فرهنگیان نیز به معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه‌ها اعلام شد.

لازم به ذکر است مرحله ملی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور از تاریخ 25 تا 28 آبان ماه 97 در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود که قریب به 600 نفر در این مرحله در دانشگاه حضور پیداکرده و در 6 بخش آوایی، معارفی، فناوری، پژوهشی، ادبی و هنری و 33 رشته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

 

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه