آیین یادبود شهدای سانحه هواپیمای مسافربری اوکراین در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد

ارسال شده در تاریخ :

آیین یادبود شهدای سانحه هواپیمای مسافربری اوکراین روز چهارشنبه 25 دی‌ماه 1398 با حضور مسئولان دانشگاه، اعضای هیإت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در مسجد امام رضا (ع) دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فاد، این مراسم با تلاوت قرآن مجید توسط قاریان آغاز و در ادامه دانشگاهیان دانشگاه فردوسی مشهد ضمن گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به خانواده‌های داغدار شهدای سانحه هواپیمای مسافربری اوکراین نیز ادای احترام کردند.

در پایان این مراسم بیانیه تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در رابطه با سقوط هواپیمای اوکراینی توسط یکی از دانشجویان قرائت شد که در این بیانیه ضمن تسلیت به مردم ایران و جامعه‌ دانشگاهی کشور، اعلام شد جمهوری اسلامی ایران درزمینهٔ های علمی، فرهنگی و دفاعی با وحدت، همدلی، برادری و درک متقابل روز به روز پیشرفت بیشتری خواهد کرد.

لازم به ذکر است جمعیت هلال‌احمر نیز با حضور در محل مسجد امام رضا (ع) پردیس دانشگاه فردوسی مشهد کمک‌های نقدی و غیر نقدی دانشگاهیان دانشگاه فردوسی مشهد را جهت سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان تحویل می‌گرفت.

Ukraine9893

Ukraine9895

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه