آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی آنلاین کلینیک حقوقی دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، سامانه مشاوره آنلاین کلینیک حقوقی دانشگاه فردوسی مشهد آغاز به کارکرد. این سامانه نخستین سامانه ارائه خدمات تخصصی و باکیفیت حقوقی به‌صورت کاملاً آنلاین است که پس از ماه‌ها برنامه‌ریزی کار خود را شروع کرده است و مهم‌ترین هدف این سامانه ارائه خدمات حقوقی باکیفیت، تخصصی و کامل به عموم همکاران و شهروندان است.

خدمات سامانه مشاوره آنلاین در دو بخش ارائه‌شده است:

بخش نخست، سامانه مشاوره حقوقی آنلاین

در این سامانه امکان طرح سؤالات مختلف حقوقی درزمینهٔ های مختلف توسط شهروندان مهیا شده است. برای طرح دقیق‌تر سؤال امکان بارگذاری اسناد و مدارک نیز در سایت پیش‌بینی‌شده است. پس از طرح سؤال، طی 24 ساعت کاری، سؤال از سوی استادان حقوق دانشگاه فردوسی مشهد درزمینهٔ تخصصی سؤال بررسی و جواب کامل در سامانه بارگذاری خواهد شد. با طرح سؤال در سامانه مشاوره حقوقی آنلاین دانشگاه فردوسی مشهد، اطمینان خاطرخواهید داشت که موضوع، توسط یکی از اساتید حقوق دانشگاه فردوسی مشهد که دارای تجربه بالای وکالت یا قضاوت بوده موردبررسی قرارگرفته و پاسخ حرفه‌ای، دقیق و کامل خود را دریافت کرده‌اید.

استفاده از این سامانه علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، به لحاظ اقتصادی نیز مقرون‌به‌صرفه است.

بخش دوم، نگارش متون و اسناد حقوقی

در این بخش خدمات تخصصی نگارش متون و اسناد حقوقی انجام می‌شود. در زندگی روزمره، هرازگاهی نیاز به متون و قراردادهای حقوقی مانند مبایعه‌نامه، اجاره‌نامه، استخدام کارمندان، فسخ قرارداد، مشارکت در ساخت و ... هستیم. دریافت مشاوره حقوقی و استفاده از خدمات یک متخصص برجسته، زمینه را برای بسیاری از مشکلات و چالش‌های حقوقی در آینده از بین خواهد برد.

همچنین درصورتی‌که قرار به پیگیری رسمی مشکلات و اختلافات حقوقی باشد، با استفاده از این سامانه می‌توانید، متن اظهارنامه، دادخواست، شکوائیه، درخواست، لایحه دفاعیه، تجدیدنظرخواهی و دیگر درخواست‌های خود از دادگاه و مراجع قضایی را به‌صورت کاملاً حرفه‌ای، تخصصی و فنی تهیه کنید.

با توجه به بالا بودن نسبی حق‌الوکاله وکلای خوب، استفاده از خدمات نگارشی که توسط استادان حقوق دانشگاه و دارای سوابق حرفه‌ای وکالت به انجام رسیده می‌تواند تا حدی جایگزین نیاز شما به وکیل در دادگاه شود. این مسئله به‌خصوص در پرونده‌هایی که توجیه اقتصادی برای اخذ وکیل حرفه‌ای ندارد، کاملاً راه گشا خواهد بود.

در کنار تمام این موارد، درصورتی‌که نیاز به مشاوره حضوری یا استفاده از خدمات وکالت دادگستری باشد، می‌توانید روزهای شنبه تا چهارشنبه، ساعت 16 الی 20 در کلینیک حقوقی دانشگاه فردوسی مشهد، حضور به هم رسانید. بهتر آن است که قبل از مراجعه حضوری، از طریق تلفن 3880 3880 وقت مشاوره خود را رزرو کنید. همچنین می‌توانید از طریق تلفن همراه 09154003880 سؤالات خود در خصوص کلینیک حقوقی و سامانه مشاوره آنلاین را مطرح کنید.

سامانه مشاوره آنلاین کلینیک حقوقی دانشگاه فردوسی مشهد – کلیک کنید

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه