آزمون سراسری سال 1397 با نظم و امنیت کامل در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد

ارسال شده در تاریخ :

آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، بزرگترین ماراتن علمی، به صورت هماهنگ در کل کشور در روزهای پنج شنبه و جمعه هفتم و هشتم تیرماه در حوزه‌های مختلف دانشگاه فردوسی مشهد نیز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه  فردوسی مشهد، در آزمون سراسری امسال، 35000 نفر خانم و آقا در نه حوزه فرعی دانشگاه فردوسی مشهد با یکدیگر به رقابت پرداختند که حفظ امنیت و نظم این آزمون در دانشگاه بر عهده مدیریت حراست و اداره حفاظت فیزیکی و انتظامات دانشگاه فردوسی مشهد قرار داشت.

کنکور سراسری با توجه به تعداد میلیونی داوطلبین همواره به عنوان یک آزمون حساس تلقی گردیده و از این روی تدابیر خاص حفاظتی و امنیتی متناسب با خود را نیز می‌طلبد و طبق سنوات گذشته مدیریت حراست دانشگاه، علاوه بر عهده داشتن مسئولیت حفاظت آزمون کل استان خراسان رضوی، حفاظت و برقراری نظم حوزه دانشگاه فردوسی مشهد را نیز برعهده داشت.

علاوه بر مسئولیت حفاظت تمامی حوزه های فرعی و مدیریت مسئولین تطبیق عکس داوطلبین، کنترل ترافیکی و حفظ امنیت فیزیکی حوزه های دانشگاه فردوسی مشهد نیز بر عهده مدیریت حراست بود و کارکنان خدوم حفاظت فیزیکی و انتظامات دانشگاه توانستند حجم بالای تردد و مراجعین - که در بازه زمانی کوتاه ضمن ایجاد ترافیک سنگین در پردیس دانشگاه فردوسی مشهد، موجب تأثیر پذیری خیابانهای اطراف و انتقال ترافیک به سایر مسیرهای منتهی به پردیس دانشگاه می‌گردید - را تحت کنترل در آورند و به خوبی مدیریت کنند.

یکی از ویژگی‌های اینگونه آزمون ها، همکاری بسیار خوب و نزدیک پلیس راهور، یگان امداد ناجا و نیروی انتظامی با مجموعه حفاظتی و انتظاماتی دانشگاه است که این همکاری سازنده، ایمنی و امنیت بیشتر، سهولت ترددها در خیابان‌ها و بزرگراه‌های اطراف پردیس دانشگاه را موجب گردید.

ارسال کننده خبر: حافظی

.

برای مشاهده عکس های بیشتر اینجا را کلیک کنید

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه